Ce face aplicația : este o aplicație WEB și Mobile destinata echipelor de mentenanta pentru planificarea , execuția și controlul proceselor de mentenanță.
Functionalitati:
• managementul locațiilor unde sunt amplasate echipamentele , localizare geografică și localizare prin harta “indoor” (clădiri , etaje , zone, camere etc..)
• managementul echipamentelor care participa în procesele de mentenanță. – >. se va genera un QR code unic/echipament pentru identificare mai ușoară în teren a echipamentelor
• managementul echipelor de mentenanță , inclusiv subcontractori
• consumabile utilizate în mentenanță
• calendar de mentenanta: preventiv, corectiv, predicitv
• execuția planului mentenanței și raportarea lui în platforma MentDrive
• notificari : mail, mesaje telefon …etc
• generarea rapoartelor de mentenanță : eficienta echipe , stare / istoric echipamente, stocuri de mentenanță consumate sau necesare în viitor…etc
• integrare ERP-uri pentru date contabile.
Beneficiile aduse în urma utilizării MentDrive
• Control sporit asupra personalului intern sau a subcontractorilor implicați în mentenanță – >notificări, rapoarte de execuție și întârzieri
• Reduce timpul managerului de mentenanță în planificarea și urmărirea mentenanței cu 40%
• Reduce costul de mentenanta prin optimizarea proceselor cu 20%
• Reduce la minim efortul echipelor de mentenanta pentru raportarea proceselor de mentenanță
• Alocarea bugetului în stocuri de mentenanță atunci când este necesar -> se generează predicție în viitor pe stocuri de mentenanță .
Mai multe informații legate de aplicație se găsesc pe site-ul www.mentdrive.ro